en sak att du ljög för dina vänner men när du ljuger för dig själv och tror det går det för långt, eller?

Dagen vart kort men lång. Började i skolan vid kvart i nio första lektionen samhäll segt men stressigt som fan nästa Naturkunskap 90mins genomgång sen ÄNTLIGEn slutade jag de vill säga vid tolv. Mötte Andras för lunch. Måste säga attd et var den längsta lunchen i mitt liv ca 12,30- 19,00 men en av de roligaste och trevligaste luchen hittills. TACK!
Åkte hem pratade med Sara i tellen ett tag sen åkte jag till jocke, har inte haft tiden till att träffa han på ett tag nu vart annt att göra. Lika trevligt som vanligt, drack kaffe och pratade om allt mellan himmel och jord.. Kollade även in klassikern
" Filippa the movie "
 Ett gott skratt förlänger livet specielt om man kan skratta åt sig själv.

Längtar till HELGEN!!! ska bli super skönt med helg även om veckan vart lugn.
Nus ka jag sova trött som ett as och börjar bli lite sjuk, i morgon är det torsdag en dag full av förlängda raster och förkortade lektioner.. NOT!



Bild 2006, bitter som vanligt,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0