Ett öga för ett öga,

Datorn krånglar.. som vanligt.  Men min kusin ska kolla på min dator i veckan fömodligen så... håll tummarna nu! Så mer bilder får de bli senare. I morgon åker mobilen in på lagning.

Fredagen,

Jag var ledig, Sara var ledig så vart en sväng på stan där jag fyndade mig en klänning och en skjorta. Sen tog vi en lunch tillsammans och diskuterade allt från himmel till jord. Super mys! Kvällen ja.. Jag och Sara hade kanske lite större planer än vad de slutade med att vi gjode. Vi slog på vänner och la oss i sängen. Det resulterade till att vi inte årkade resa oss upp där ifrån och vi somnade pladask där vi låg.

Lördagen,

Vaknade tog mig en kaffe och la mig vid Tv, förfluttade mig till sängen och slog på vänner (igen) när jag inte kunde hitta ett program som intreserade. Sen åkte vi för att handla chips och läsk. Även hyrde vi 4 skräckfilmer. Jag, Andras, Marcus och Sara barkaderade oss framför Tv hos mig och körde igång. Det blev en lång natt, men tyvärr var filmerna inge super. Har själv sett de bästa skräckisarna så var ute på oköndmark .. Ha Ha HA! På morgonen så avslutade vi med en två timmars frukost. Körde sedan hem Sara och inte långt efterd et stövlade Oscar in. Lite små snack med han och nu ska jag vidare. Imorgon ska jag käka frukost med älskade Olle. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0