jag vet att det kommer bli jobbigt men det är det lätt värt,

Sista tiden har jag inte haft tid, det har hänt fruktansvärt mycket mest roliga saker och just därför så har jag inte haft tiden till att blogga men tänkte nu dela med mig av lite bilder från Fredagen.
Den var gasnka oklar. Hade praktik hela dagen ochd et var en ganska stressig dag men det är ju kul. Kom hem gasnka sent.
Åt fort sen plockade Sara upp mig och så åkte vi för att köpa vodka, föförsta gången på väldigt länge nu så skulle vi dricka vodka. Förfestade hos sara, men förfesten avrt inte så lång varig utan drog gasnka omgåeende till nybron.


Sara lekte bartender,

Oskar fick varsin bild


Oskar körde ner oss, höll på att dö på vägen ner men det är smällar man får ta,

Nybron,

Fyllekäk,

Dagen efter, sov hos sara

frukost,

var fortfarande tröttis när jag vaknade, veckan har vart nätt och
jämt somnlös,

Nu ska jag packa mitt pick och pack och åka till Roberto för film mys, ska bli sjukt skönt att chilla bara.

Kommande vecka kommer bli väldigt hettsisk, måste plugga ikapp de jag missa den här veckan packa, ska till västerås på utbildning och visning och sen på torsdag väntar 8timmars flygresa, mot solen, värmen, havet och inga bekymmer.Då kan alla i sverige  och och fucka sig själva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0