jag vet inte vad du tycker men jag tycker bara att det är jobbigt och jag kommer göra någonting åt det,

Ja, dagen har vart mycket skön. Äntligen fick vi ordning på samhällskunskapen och sa nu få samma lärare på alla lektioner. Jag och Matilda bestämde oss för att ta en kaffe på WY efter skolan eftersom vi fick sluta tidigare men fikan vart gasnka långvarig men klagar inte, mycke tissel och tassel, vilda diskutioner och skvaller om hur helgen sett ut. Skönt att bara chilla när Tild gick tillbaka till skolan så  satt jag kvar eftersom min buss skulle inte komma fören om en timma satt kvar och plugga lite. Men när hon gott kom jag på att jag har ju ingen klocka, mobilen har dött (laddaren ligger hos Sara) och ingen klocka på armen heller så... fick chansa men gick super han med bussen och hade fem min till godo. Mötte min söta Alexandra på bussen, satt och pratade och hade mer att prata om så hon följde med mig hem till mig där hon spenderade kvällen ända tills nu.
Nus ka jag hem till Sara för att hämta laddaren och sen aksnke förbi jocke.

Kommer bli jobbigt på torsdag, eftersom det varnas för snö storm måste vi åka tidigare än väntat kommer behöva åka redan vid 3,00-3,30 någon gång jobbigt. Men ska ligga vaken under natten och sen sova på planet, ju mer jag sover på planet ju mindre behöver jag sitta och panika och tänka  " Vi kommer  dö, vi kommer dö!" Jag avskyr verkligen att flyga sista när vi åkte till Thailand så satt jag med bältet så hårt åt draget hela vägen att jag hade ont i magen. Men säkra före det osäkra men när man väl är nere så är det ju hur skönt som hälst.
Aja nog babblat nu ska jag kila
puss på alla,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0