Jag vet inte varför,

Dagens komentar:

- Jag vill spåra ikväll... vi kan väl åka till västerås och dö?

En hel dag med sara i dag. Ingen praktik pga att de byggs om. Skönt men samtidigt så hade de vart kul ändå. Kvällen ser oklar ut har några ideér som jag ska delge mig av till Sara efter jag ätit. Kanske blir en lugn kväll.

I dag fick jag totalt krupp på min mobil i morgon åker den in för opriation. Sämst mobil! Den lever sitt egna liv, kan tex börja bläddra igenom sms av sig själv, öppna sms av sig själv, öppna telefonboken av sig själv, sluta fungera totalt eller välja att ibland fungerar vissa knappar och ibland inte. Så nu måste den in! Måsta dock föra över bilderna från den till datorn hur det ska gå får jag fundera ut imorgon.

Nus ka jag äta, pappa har lagat något nytt recept som han är väldigt ivrig över... spännande!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0