OMG,

seriös skola.

Ja förförsta gången på länge så var maten varm så det var ju såklart ett plus och ett litet plus till var att det inte var fulkornspasta utan vanlig pasta och den var INTE överkockt så mattanterna har verkligen överträffat sig själva idag.
Nu är det håltimma till halv två ska försöka hinna skriva klart min tenta i naturkunskap inte för jag tror jag kommer hinna men men..
Nu är det inte långt kvar tills jag åker, provade mina bikinisar igår det känndes så konstigt att ta på sig bikini eftersom det var så  länge sedan och det är ju snö ute. Har inte börjat apcka men ska sätta igång idag med att packa. Sen säger jag FUCK U ALL.

Nej nu ska jag försöka sätta fart på pluggandet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0