så sjukt typist mig,

Dagen har vart mycket chill, låg i sängen fram till två fast jag vaknade vid tolv. Bara låg där och myste och funderade på det en och det andra. Farmor och farfar kom hits en så vart tvingat att gå upp ur sängen och klä på mig allafall. Sara och jag tog en promenix i dag vi gick till ica, där köpte jag cigaretter tog en direkt efter vi kommit ut coh så började vi gå hemåt igen. När vi är ca 0,5-1km hemmifrån mig så upptäcker jag att jag tappat skiten. Med en sur min resten av vägen så pratade vi allafall på om allt som hänt på senare tid.
Tog bilen senare för att åka till sara för att hämta lite skit och körde den vägen vi gick innan och tro det eller ej men jag hittade paketet, för ENGÅNGS skull hade jag turen på min sida.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0