alla kommer vi dö, frågan är bara när, var och hur, så vem fan bryr sig....,

ja, lovade en uppdatering om jag minns rätt men dessvärre har jag inte tid just nu. är hos Kim, har suttit och snackat i skit i typ två timmar (så blir när man inte setts på ett tga.. 1 vecka?) Har precis avslutat en mycket bra klippning på göbben. Mycket nöjd. Fick klippa han hur jag ville men för att inte över driva så klippte jag inte han allt för annorlunda..

Veckan och helgen har vart skit bra, har gjort det mesta och vill bara ut på mer äventyr men idag och kommande restretande dagar av veckan är det  jobb, klippningar och städning som gäller. Rensar i min casa.. känns som jag gjort det i tusen år, men har ju gjort annat där emellan. Så tar ju lite tid. 

Känns ändå skönt att jobba lite nu, pengar och någonting att  göra, trött på att vara hemma när alla jobbar, så nu ä det jobb 5 veckor, minns två dagar i veckan. Egna kunder egen stol, mycket skönt!

Men nu ska jag kolla hur mitt mästerverk blivit när det är tortt och plattat! Puss på alla!

Kim, en av mina bästa vänner, världens snällaste o goaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0