det är det sista vi gör som betyder någonting,

Jag har sett mycket filmer genom tiden som gått och speciellt inom kategorier som drama skräck. Sett en jävla massa skit som jag tagit åt mig av, blivit berörd vissa av dem har vart verklighetsbaserade och andra inte men ikväll såg jag den versa film någonsin. Vill INTE rekommendera den, den var verklighetsbaserad och det grymasta, brutalaste och mest omänskligaste jag någonsin sett. 
Kommer garanterat aldrig mer se den, scenerna var så brutala attv arken jag eller Rebecca klarade av att se vissa. Nej aldrig igen. Bara tanken på att filmen kom från en sann historia gjorde att man blev så äcklad av filmen...



Nej, aldrig mer, vill typ bara glömma att jag någonsin sett den. Nu kanske vissa undrar varför jag inte stängde av den om jag tyckte att den var så hämsk..? Nej men man blev fortfarande tagen av filmen och var tvungen att få reda på vad som hände och hur allt slutade, just för att den var verklighetsbaserad. Aja, nu ska jag lägga mig har haft en bra chill kväll och nu ska jag sova och vila ut för resten av veckan kommer bli GRYYYM!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0