det vi inte påskyndar kommer heller aldrig inträffa,

NU har jag suttit hela förmiddagen och sökt jobb, nu jävla ska jag bort från den här äckliga hålan som vi kalla Eskilstuna. Hoppas det nappar någonstans ivarje fall. 

Nu ska jag snart möta upp sussie för en sväng på stan och uträtta lite ärendeen och kasnke om jag får tid över även söka lite mer jobb. Kanske blir en tripp förbi Borsökna och tar sig ett dopp, om man ens kan kalla mina dopp för att doppa sig. 

Ikväll är det förening med Alaa och Matilda, ska möta Alaa när hon slutar och Matilda kommer hit efter sin jobbinteljuv. Ikväll ska jag och Matilda nog bara ta det chill och satsa på helgens bravader, kan lova att schemat för helgen är MAXAT och det kommer.. (om jag känner mig och matilda rätt )..att spåra totalt. Fredag 20års fest och lördagen blir en heldag av alkoholförbränning och sköna ider att utföra. 

Nej nu måste jag skynda mig, ska hänga upp min tvätt som jag vart så duktigt att tvättat och sedan piffa till mig och sen möta min lover susspuss!

PUSS!


Skolan, fixa håret på suss
Jag och suss i 9:an Dj-skolan
9:an coola som fan,
Anslutning 9:an
Vårat märke,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0