du är precis som alla andra, du har aldrig vart anorlunda bara visat mig den förbettrade verationen av dig, du har ljugit,

Mycket att göra idag, kul som fan. Haft bra kunder hela dagen och min klippningar har gått skit bra idag. Allt känns bra nu!

Idag kommer Matilda hit, ska killa mys hon ska få klippa mig lite också, träffa alaa kanske om man hinner sen får vi se vad som händer! skit kul allafall, kanske åker hem till mc möff och stryper henne för att hon vart upptagen i tellen hela dagen när jag ringer...

Snart äär det lunch, undra vad man ska äta för gott idag??





Semester med mor i vintras, Oman. Hur mys som helst. En vecka
men noll kontackt till Äckel-tuna! hehe!


puss på alla nu ska jag åter gå till att kolla sjuka klipp på YT med min chef


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0