i´m fucked up now,

helgen har vart underbar!, Ja om man bort ser lilla olyckan i fredags men allt dåligt behver inte bara komma med  dåligt utan också bra saker och det gjorde min lilla olycka. 

Känns lite halv jobbigt att alla andra tar det dubbelt så hårt än vad jag gör, jag vet att jag ska veta vad som kunde ha hänt men ändå kan inte låt< bli att vara glöad för att det gick så bra som det gick så tänker inte på vad som skulle kunna ha hänt. Nog snackat om det..

Fredagen, Vart grillning hos Bolin med ett gäng sköningar. Mäster kocken Charlie grillade köttet och bolin friterade 
pommesen maten var super, ölen kall helt perfekt och vädret behöver man inte ens komentera. 

Lördagen, vart en spontan utgång, nykter dock. Först ut till Kvickan där de andra satt och förfesta.  Kan säga att det båda var kul och  mindre kul att gå ut. Men det vart en helt okeej, avslutade kvällen på donken med fylle käk. 

Söndagen, vaknade gasnka så sent dock men jag, andras och Bolin åkte ut till kvicksund där vi sola bada pool och sen åkte båt hela efter middagen. Tog båten förbi bexks, Där de andra åkte vattenskidor och bräda. Kan ju säga att jag var avensjuk tall max, att jag inte ens kunde hoppa av båten i vattnet eller att jag inte fick prova att åka lite. Men det var helt underbart ändå, sjukt kul att kolla på de andra medans de åkte.

Men nu ska jag sticka PUSS!

Gillar bilden,








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0