när det inte spelar någonroll om vilken tid, bara jag får vara där,

Fyfan, vilken kväll jag och Alexandra hade igår, dock kostade det mig min skönhetssömn men det var de väl värt. Vi åkte runt i min pärla och härjade, träffa gifta främlingar, driv in på donken, spionage och en massa mer hyss, det lila äventyret slutade inte förens 5-6 på morgonen och förmodligen blir det mer hyss någon annan dag.

Idag är det jobb som gäller, efter jobbet yttligare massa klippningar och sedan åka på lite äreenden och sen är det chill...

Har inget och blogga om just nu, är inte inne i min "bloggkännsla" nu när jag sitter mitt på salongen och lyssnar på tre st som snackar arabiska. Kul när man fattar så mycket.. ironi?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0