....om jag lämnar den här jorden levande,

Kollade på P.s I love you idag, nu kanske folk tycker att jag är knäpp som inte sett den innan men det har jag inte så okeej!

Men jag måste säga att den var grym om kommer nog in som en god tre på min lista på mina älsklings filmer och det är inte lätt, gillar hela filmen så skarpt. Så jag tänkte att jag skulle del ge mig av min lista på mina favorit filmer.

På delad 1:a ligger dessa två,



Älskar filmen så sjukt mycket har sett den ett ex antal gånger och kan inte få nog
av den bara, en sann historia, tragisk, dramatisk, kärleksfylld, sorglig men samtidigt
så är det fart i den. Någonting som jag gillar mest med den är att historian är sann.


Den här filmen har jag bara ÄLSKAT sen jag såg den första gången när jag var
cirkus 11-12år. Kollar på den ca en gång i veckan tycker att den är bara för skön,
rollerna i filmen är sjukt klockrena och det är typ omöjligt att beskriva filmen.
Måste bara ses!

2:a

Barnet i mig finns ännu kvar, tycker att humorn i den här filmen är klockren rakt igenom!

Och nu kommer den nya 3:an
Den är ny och jag kommer definitivt se den igen och det är FAN snart, gillade den 
verkligen.


Sen hittade jag den här som jag vill se, hittade den när jag sökte efter tralierna till de andra.


Verkar ganska rolig, nog ingen som hamnar på topp listan men vore kul o se,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0