på en skala....,

På jobbet nu då, måste säga att byggarbetarna har gått från hot till not. Förut var det heta, vältranade unga kilalr som jobbade här utanför men nu... uuuu Nu är det finniga sommarjobabre och gammla gubbar som jobbar här.. vad ska jag nu kolla på när jag har rast? Suger!


Senaste dagarna har jag funderat mycket på hur mitt liv ser ut nu än vad det gjorde när jag gick ut nian.
Vissa saker har blivit sämmre andra bättre men det är ju så livet är.
Jag trivs med mitt liv som det är nu, jag har uinderbara vänner, underbar familj och släckt och jag känner mig nöjd med hur jag lever. Senaste åren har man ju fått och förlorat vänner, vissa som jag saknar andra som jag inte saknar men de jag har nu .. de känns bra. Vet vilka som finns där och vilka som inte  finns.

Det ända jag saknar nu är att lämna den här hålan som vi kallar Eskilstuna och börja ett nytt liv någon annanstans men ska hålla mig till min plan, sommaren tjugotio ska spenderas i lugn och ro här sen ska jag börja söka möjligheter någon annanstans.  Det går bra nu allt rullar på som det ska.

Men jag saknar faktiskt skolan lite men det är ytterst lite, saknar att träffa min brudar, att sitta med de ute i solen eller trycka inne medans det spöregnar eller snöar ute medans vi snackar skit, berättar vad som händer i våra liv och ber och tips och råd. Hur vi brukade beklaga oss över vissa lärare eller andra elever. Hur vi pratade om framtiden vi alla har så stora drömmar och planer om.
Nu träffar jag inte mina brudar så ofta ochj vi har inga lärare, lektioner eller elever att klaga över. Nu pratar vi bara skit, berättar om våra liv, ber om tips och råd och framförallt så pratar vi om våra drömmar och framtiden.
Men vi har inte lika mycket tid medvarnadra pga jobb och att vi lever olika liv och i olika städer....

Men det är så livet är och livet har sin gång allt måste rulla på. Men de finns de vänner osm alltid finns där, det har jag lärt mig nu. De vänner som man kanske inte umgås så mycket emr av olika andledningar men som när man väl ses så är det som det inte gått en dag emellan och man vet att det finns inget som lämnas ut ur samtalet.

Asså snacka  om skit inlägg men behövde snacka ut lite blir litte luddigt emn fuck that! Nu ska jag åter gå till mitt arbete ochjobba hårt. Puss på alla där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0