ta vara på din tid. du vet inte om du någonsin får tillbaka de du har nu,

Idag har vart en bissi bissi dag, tanläkaren i morse iriterande nog är jag klantig som vanligt och missar tiden. I tron om att jag hade tild 10,30 stressade jag sönder efter en seg natt med extremt lite sömn och sjuka drömmar. Men egentligen var tiden jags kulle vara där 11,30. Så var inte så mycket att göra än se glad ut, läsa gammla tråkiga tidningar och vänta, dock slapp jag vänta ända fram till 11,30. Fick komma in efter bara 30 min så gasnka okeej. Tandläkaren är inte riktigt min grej men var ju tvungen att fixa tänderna efter lilla "olyckan". Nu är det klart och får hoppas att det håller nu. Åter besök senare i höst för att dubbel checka!

Nu är jag på Rebeccas jobb och håller henne sälskap genom att snacka skit men snart är det roliga även över, ska palla mig ner till stan för att ta en tripp in på arbetsförmedlinge och senare möter jag upp min goda vän Östvik för en fika. Ska även hinna med en sväng förbi Alaas salong för att diskutera en del saker. Sen ska jag försöka hinna med att söka lite jobb och ikväll ska jag klippa andras. Så shcemat i dag är fullspäckat... men är precis så jag vill ha det. Pallar inte sitta hemma allt för länge utan att göra ett dyft!

Just nu står rebecca med kunder och jag sitetr här.. Nu ska verkar hopn klar så ska fortsätta sancka skit!

PUSS!


Darling!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0