vi är alla ensamma, men vi har alla det gemensamt också,

NU ska jag snart lägga mig, kan säga att jag INTE ser framemot morgon dagen. Ska nämligen till tandläkaren vid halv elva för att fixa de tänder som gick sönder i fredags. Men jag hoppas på att det går fort sen resten av degen tänker jag haka på Johanna o co. De ska åka och bada men vart viste Johanna inte så det visar sig. Mot kvällen blir det en MYsIG fika med Alaa, saknar henne så.
Mer än så har jag inte planerat inför i morgn men nu är jag trött så nu ska jag sova, ett glas oboý innan kanske. 




Kommentarer
Postat av: Haakonastrid

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-03-23 @ 13:01:51
URL: http://haakonastrid.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0