det som inte ges av dagen får du ge dig själv,

Har tänkt att jag ska ta och återuppta mitt bloggande nu, har ju varken vart så aktiv eller bra på att blogga senaste tiden. 

Har legat i solen större delen av dagen, funderar nu på att ta mig till Vilsta för att sola lite yttliggare men har inte orkat ta mig ut för att kolla om jag har bil (Jag ska ta och köpa mig en cykel DEN HÄR VECKAN! Pallar inte med att betala soppa för korta sträckor, eller om mina päron tar båda bilarna på morgonen så kommer jag ingenstans förens vid 17-18 på kvällen) 

Gårdagen var toppen, chilla hela dagen och städade lite här på övervåningen, behövdes kan jag säga. Sen åkte jag och Andras för att kolla på när Person och Charlie åkte gummibåt från skogstorp till stan, galningar. 

Nu ska jag ut och kolla efter en bil, Puss på alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0