inte efter det sista, nu vet jag att allt har en gräns men även att gränsen går att tänja på

Farmor tog massa härliga bilder, på balen och studenten som jag fick igår, här får ni några...


Farmor älskade mina skor och var så fascinerad av de,
Sliten efter flaket,
SÖT kusin,
Pappasflicka, Min pappa var så stilig på min sudent,
Mamma min, hon va så gullig under hela studenten och hon tjöt
nästan lika mycket som jag,
BÄSTA VÄNNER, BÄTTRE HITTAR JAG NOG INTE,


Inte för att farmor tog den här bilden men är en av mina favoriter av
alla bilder från studenten!




Saknar mina änglar som jag förut mötte varje dag som jag nu inte ser så ofta. Men nog om allt med det, ska nog ta o kolla lite vänner sen sova, ska upp skapligt och njuta av solen eftersom jag inte gjorde det idag så bar som jag hade velat.


Kommentarer
Postat av: Sanna Ek

Vad vacker du var, både student & bal! :)

Håller med dig helt om retuscheringsinlägget av kändisar.. Sjukt :/

2010-06-30 @ 18:10:47
URL: http://sannaaek.blogg.se/
Postat av: F

Tack så mycket :)

Ja, tycker att det kan ha gått lite till överdrift nu när de smalaste kändisar retuscheras..

2010-06-30 @ 18:55:11
URL: http://frommyinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0