Jag vet att jag inte duger i era ögon men jag gör allt för att vara den ni önskar,

Hann inte blogga i morse så får bli nu istället. Idag har jag vart hos farmor o farfar för att klippa min kusin som kommit till eskilstuna med familjen för att hälsa på alla. Stannade där ett tag tog en kaffe och lekte med mina kusiner innan jag åkte stan igen för att ta en kaffe med kim. Men den vart inte lång varig, Amberg kom och det var dags att åka till bolaget för dem. Jag är fortfarande osäker om jag ska ut ikväll eller inte...

 

Nu ska jag snart till mormor klippa henne och ta en kaffe och akka, sen till bara till odlaren och sen hämta bror min som är på körskolan. Sen är det dags att ta ett beslut om vad jag ska  gö ikväll...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0