när hjärtat slår till får huvudet säga vad det vill,

Asså jag fattar inte.. jag har sovit så sjukt dåligt i natt att jag inte kan förstå det. Jag var verkligen trött igår kväll så låg i sängen redan vid halv elva, släckte lampan ca 30-40 min senare. Men sen kom nog en av mitt livs längsta natt. Först kunde jag inte sova så lång och vred och vände på mig till runt 02-03 tiden, efter de så vaknade jag om och om igen och sov inte riktigt ordentligt, utan låg bara och halv sov.
Klockan fem vaknar jag, gråtandes, på golvet, splattrandes och helt genom svettig av att jag drömde mitt livs VÄRSTA mardröm. Inte okej att vakna så när man är 19år, eller?

Låg vaken, låg i chock i cirkus trettio min, hur jag vet det? hörde när pappa gick upp....

Nu är kropp och knopp slut och jag ska strax hoppa in i duschen, sen ner till stan arbetsförmedlingen och sen jobba på salongen. Blir ingen tid till att sola i dag heller. *snyft



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0