Nu vet jag vart jag har dig och det är inte en del av mitt liv,

Sitter och och irriterar mig över dessa bilder, snacka om att världen är påväg ifrån verkligenheten. Hur ska man kunna ha en idol när allt är så jävla fejk?


..... ginas modell

Denna bild kom faktiskt hon ut med originalet och visade för världen,


Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker att det snart kanske har gått lite väl långt när man retuschera alba som är smal som en pinne redan innan...

Döm själva. Min förbannade åsikt är att tidningarna visar den perfekta människan som egentligen inte ens existerar...  De skapar en ideal på hur man ska ser  ut egentligen när det i princip inte finns som som faktist ser ut sås om tidningarna visar..






Inte för att den har nå med fejkade bilder men tycker bara att det är så sjukt, inte lik sig för fem jävla ören. Sjukt...


Men nu ska jag sova, känner på mig att den här veckan kan bli GRYM!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0