there is nothing we hope for, but I made a decision,

Min student, HV3B, 2010

Bara bilder...
vi fyra,
Sen är det svart...

Ja jag tänker inte berätta ett skit om min student lite måste ju jag över lämna till fantasin...

  • Men det bästa minnet är aulan, jag, Johanna, Matilda och Alaa sitter och håller varandra i handen medans de sista av skolan vi kommer se visas uppe på scenen.. Bästa
  • Bästa låten,  När vi svänger bort från stan med flaket så slåss låten " det är över nu" på av ren slump och hela klassen samlas i ring och håller om varandra gråter, sjunger och skratta tillsammans.




Lite, bilder men jag har o välja mellan ca 500-600, så många som tog kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0