Livet är en avbetalning,

som man märkt så har jag inte vart så aktiv men har haft fulla händer senaste tiden bara.
Lite bilder och kort förklaring får bli uppdateringen för jag måste börja fixa mig snart ..


Onsdag, jag och Matilda firade friheten från...........
hemma hos simon,
Det blev en lång kväll som involderade öl drickande ända fram till 6 på
morgon kvisten.

Dagen efter skulle vi hämta bilen och upptäcker att någon har parkerat framför min bil. Den sitter fast och efter mycket rattande inser vi att det kommer inte gå att köra ut den... Så några killar hjälper oss att LYFTA ut bilen. FRI!

Efter vi fått ut bilen bestämmer vi oss för att med detta väder så måste vi åka och bada och sola. Plockar upp Person och kör mot sommarhemmet.
Jag badade först,
Charlie jojnade,
sen badade boysen,
Efter solandet, fotboll och badet så blev det en underbart god pizza, så jävla fucking god! Mätta och belåtna skjusade jag Matilda grötnos till tåget och andras o Person till  person.  Jag åkte hem kollade ett avsnitt av sex and the city sen fixade jag mig för en ute kväll till.

De bilderna kommer nog sen tillsammans med mina nya bebisar.

Ensam hemma nu så när jag vaknade i morse var det hur lugnt som helst hemma beslöt mig för en frukost i lugn o ro.. men under dagen kände jag mig lite halv depp varför vet jag inte.. så tunapark her I come. SKOr SKOR SKOR. köpte mig två ur läckte par dojor!!

Måste skynda mig nu puss pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0