det är när vi dör som vi vaknar,

Dagen har vart deg, vart med andras oxh skackat skit och käkat pizza (balen är över så kan nu äta igen..*blink). Tvingades åka hem och lämna bilen till moderjord som skulle iväg och handla så halv vägs hem så kommer jag på "fitta glömde mobilen"

Vart en sväng och fiskade ikväll. Ganska så oväntat men helt okej. Men självklart tar jag för lite kläder på mig och börjar frysa som en galning. Men jag fick första fisken... Min krok fastnade i en gammal lina som låg på botten och i änden på den hängde en halv rutten fisk jiippi!

Tredje kastet som utspelar sig för mig var. 

" Kolla in mäster fiskaren nu!"
Kastar bak spöt och swich straslade in hela skiten i ett träd
Kalsson viker sig av skratt och jag står och muttrar och skäms.

Kom hem runt tio och  kommer på att jag inte käkat middag, skriver till Östvik och frågar om han ska med ut på traditionen, Sen jag fick mitt körkort så har han och jag tagit min pärla och åkt till, bla donken olika andra ställen under ett par timmar för att snacka skit. Och detta gjorde vi ikväll med.. först Andras hämtade mobben sen donken.... Fan va nyttig jag vat idag!

Nu ska jag kolla vänner och sova. Imorgon ska jag upp tidigt och fixa här hemma inför studenten. 



Jag kör väl inte illa, Kalsson o Amberg satt och predikade för mig att
jag körde illa och det slutade med att <Kalsson inte ville åka med mig
bytte bil.... ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0