det är när vi dör som vi vaknar,

Fy fan vilken tråkig kväll, jag har haft så tråkigt. Försökt pluggat men gick inte så länge när huvudet gav upp tänkte jag kolla om nån ville göra någonting men icke alla var typ tråkiga eller för roliga ikväll. SÅ har vart hemma, läst aftonbladet två gånger, kollat de bloggar jag brukar läsa och de som inte uppdaterat  sina för kvällen har jag gott in och kollat med jämna mellan rum (phyk?) jag har kollat FB ett ex antal gånger och sen har jag snackat med några på msn. Försökte kolla TV med pappa också men gick inte han kolla bara på fotboll och är det inte sverige som spelar så intresserar det mig inte.
Så jag passa på att förbättrade min CV och funderar på och dela ut den nu i helgen så får vi se hur det går med det.
Ska väl försöka göra mig i ordning för sängen snart slå på vänner glo de sen sova, antagligen.
nä fuck this

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0