dörren till himmelen,

SKolan nu,  borde skriva min uppsats men icke FB BDB och Bloggen lockar för mycket.
Kuligaste ever, kommer till skolan lite sen dock sätter mig vid bänken 5min senare vandrar Jessica in i klass rumet!!! Fyfan vad chockad jag blev (Uppdatering för er som inte vet; Jessica gick i min klass i 1-2 bytte sedan klass och bor nu nere i Eslöv hos hennes pojkvänn). Inte träffat henne på så sjukt länge och en resa ner till skåna blev självklart in planerad!

Tror ni det var lätt att somna igår då?
NEJ! Efetr som jag sovit till 15-16,00 senaste tre dagarna så var det sjukt jobbigt slutade med att jag somnade vid 5-5.30 trött som ett as vaknade av att ett helt berg med snö ramlade ner från taket! Lät så äckligt högt att jag trode mitt tak fönster inne på toa gått sönder eller något.

Ja, var ju ute i helgen som sagt men någonting som gör mig är så sjukt iriterad 'är när okända killar kommer och smäller eller nyper en i röven och utan ord och låssas som ingenting sedan går vidare. Blir så sjukt förbannad, hur jävla respektlös får man vara! Äckliga horungar!
Förutom det så har mitt lov vartd et roligaste på länge, så sjukt glad!

Nu ska jag nog börja med arbetet.... inte för jag tror jag kommer göra det men ska göra ett gått försök till det alla fall! Puss på er alla!




Kommentarer
Postat av: cladde

hahaha aa, så jävla kul. men kände mig ändå dum att jag skratta åt ungarna:(

2010-03-01 @ 14:34:54
URL: http://luicada.blogg.se/
Postat av: Jessica

haha var ju meningen vi skulle överraska er lite ;) skoj var det att träffas igen! älskar dig<3

2010-03-03 @ 19:48:12
URL: http://jessicajosefines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0