du är ingen man någonsin kan förstå, vad du vill och vad du säger är det de samma?,

Sitter på frisör är så sjukt trött, uttråkad och fruktansvärt iriterad att jag förmodligen kommer storma ut här ifrån snart.
Har bättre saker för mig än att bara sitta här och glo.

På morgonen var det kundpass, skulle vara värdinna men fick en klippning allafall så lite roligt, men mer än de var det icke så hela förmiddagen drack jag kaffe, städade och kollade på de andra medans de fixa med sina kunder (värdinna= en varje vecka som har i uppgift att fixa kaffe, hjälpa de andra eleverna med deras kunder, städa helt enkelt bara hålla kolla, hålla snyggt och ordning på salongen) Det är så fruktansvärt segt.

Ja veckan har vart fruktansvärt chill, Måndagen, hos jocke berättade om om min galna helg och kollade film, Tisdagen, Gjorde jag absolut ingenting låg hemma exakt hela kvällen, Onsdagen kom hem la mig i soffan låg där tills kvällen då jag åkte och handlade (enbart för att ha någonting att göra) Robert följde med som mitt sällskap, han drog vagnen kom hem gjorde chokladpudding, la mig i sängen kolla vänner och sov sedan. CHILL CHILL

Ikväll kasnke jags ka klippa rickard sen har jag lovat jocke att jags ka kolla på troja med han som går på TV ikväll. Skönt!

Nu ska jag tvätta Johannas hår sen sticker jag nog förmodligen hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0