du är mitt mont everest, lyckats bestiga dig nu ska jag bara ta mig ner och överleva,

Mycket lugn kväll, legat i soffan stora delen av dagen och dött, kollat på pingu, svapbob och tom och jerry. men när sara kom  över med mitt sims spel blev det fart på mig, men när jag insåg hur många skivor det var att instalera så va det exalterade ögonblicket över. Men roberto hörde av sig och det blev en kort bil tur och en dålig film hos han.
Glad att jag inte stack ut ändå, sitter upp nu och har en trevlig msn komversation som jag inte skulle haft om jag gott ut på krogen.

Jag och robert kolla på filmen Flickan, är en drama film. Fått bra kretik och jag själv som gillar drama var intreserad. Kolla på den längsta filmen någonsing och inte posetivt. Det hände verkligen INGENTING, man satt och vänta och vänta och vänta... men  jaha. och jag kunde inte lista ut syftet med filmen alls? Så mycke små saker hit och dit. Äsch palla, men kull att hänga lite med robert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0