du säger precis de du gjort om andra med tron att du inte gjort någonting,

Idag har jag inte alls gjort mycket, inte alls var så effektiv som jag velat så sitter nu och kämpar.Men har däremot sökt lite jobb. Tummen upp för det.
Men efter skolan träffade jag Kim och tog en kaffe, trevlig trevlig och nu sitter jag här och ska försöka göra klart projekt rapporten. Så får vi se hur de går.
Här är bilderna från Johanna, Matildas och Alaas Projket jobb. De har gjort en kalender med kl'nder från bikbok
Aliebalich,
Johanna,
jag,

- Tycker att jag börjar med det värsta för dagen. Segaste dagen någonsin, kändes jätte onödig samhällen ingen där typ sammt naturkunskapen ingen där. Så Fått mycket gjort idag.. NOT
- Fick sluta tidigare idag från naturkunskapen PLUS att mamma var hemma  från jobbet idag så hon hämtade mig så var hemma den tiden jag egentligen skulle ha slutat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0