fan vad jag väntar,

ja Nu är det bara Hundra dagar kvar tills jag är fri, fri som en fågel.
Festen var inge speciel, som vilken som hälst men det var trevligt, satt hos mig innan. Jag sara johanna madde och rickard och förfesta. Fick Blommor, chocklad och en treiss lott av rickard i födelsedags present.  De var så jävla kul när jag skrapade trissen, jag trode på gud att jag vunnit 100 000, för jag hade två sen när jag skrapade så kom det fram en miljon men först trodde jag att det var en tredje 100 000. Haha fan vilken tönt jag är.
Men inte ett öre vann jag fick gå till krogen med förlust. Men det var as kul på förfesten bilder kommer sen men Johanna kom hit och snodde min kamra.

Idag har jag inte gjort så mycket mer än  legat i soffan och degat.
Ikväll  ska jag träffa Sara, hon har hittat på någontng för att fira min födelsedag. Ska bli spännande.
Nu måste jag skynnda mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0