förvirrad men glad,

KUl dag jag haft... pugnt NOT
 Som jag sa innan gjorde jag illa mitt knä i ett försök att mula och skada robert men icke som vanligt när jag ska göra någonting  mot någon annan så skadar jag mig själv.
Så imorse när jag vaknade hade jag ondare än tidigare. Så tillsis så sa jag fuck that och åkte till akuten.
Fick sitta där iprencip halva dagen, och efterhalva tiden säger en sköterska  "Ja, nnu får du vänta i vänte rummet hon har gott på lunch"
JÄtte kul. Satt i ett antal timmar helöt själv på akuten utan mobil eller musik, kul kul!
Kom till skolan och hann bara gå på en lektion. Men men.

Just nu sitter jag hos jocke och  mår illa, åkte nämligen och köpte mig en fet godispåse, lösvikt!
Jocke pratar i tellefon med sin norksa, gasnka kul diskution de har.
Men nu ska jag leta reda på tryckaren innan jocke slutar så jag får makten över TV:en.

Ouss på er alla mina små grodor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0