kanske det inte är dött utan det bara ligger på is, och tar en paus?

Det här studentletandet av grejer driver mig till vansnne,visst hittade jag en klänning i går men EN only. Blir bara stressad sestat i 3 kvällar nu och kollat på studentklänningar fyfan. JObbigt enbart

Mitt liv allmänt rullar på ganska bra och allt känns ganska bra, det är inget som tynger mig direkt (förutom skol arbetet) Känner inte som om någonting är ouppklarat, pratar med de männsikor jag vill, har kontackt med de männsikor jag vill och det är inget drama, känns som allt löst sig gasnka fint faktist. Har en lätt kännsla i bröstet och den har inte funnits där på ett tag. Nu ser jag bara framåt, det är så mycke  som ligger fraför oss nu (alla studenter) snön är på väg att försvinna, det är snart kryssning, mängde av student fester, jags ka besöka skåne och självklart ska vi hinna med flera resor, de sista resor som studenter upp till avesta, balen, sista dagarna i skolan och sen de vi alla väntar på studenten.  Fyfan!!

NU ska jag gå ner har gjort chockladpudding och nu har den nog kallnat fint!



NU sicktar vi bara uppåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0