ögonblicket innan tystnaden,

Kom nyss hem från jocke, har setat där och kollat på filmen secret window  medn Jonny Depp som huvudroll. Och OMG döda mig vad HET Jonny depp är i den filmen, snälla kan gud inte ge honom till mig. SNÄLLA!
Jag bara dör för han, han är så het, hans ögon, hans hår och grymma glasögon och han är en grym skådespelare, GRYM!
Kan inte Jonny bara lämna frugan och komma till mig istället, pleace!

Och i secret window spelar han så jävla bra hela filmen är så klockren, ett film tips till er som inte ser den.

Filmen handlar om men man som skrivit en bok och fått den publicerad. En dag dyker det upp en man som säger att han skrev samma bok med en del små förändringar till den bara och att han nu har snott boken ifrån han. Han hotar att skada hans nära och kära om han inte publicerar hans veration av den i han namn.
Så få man följa kampen om bevisen för att bevisa vem som skrev boken först.


Satt och valde mellan den här filmen och Sex and the city filmen men inget slår en film med Jonny i, då spelar det ingen som hälst roll  för mig om filmen är bra eller inte, bara man får se Jonny. Sjukt? kanske men fuck that!

PLanen nu är att jag ska äta min popcorn påse jag precis poppat och setta mig och spela lite sims och kolla vänner sammtidigt. Ska väl inte komma i säng allt för sent, imorgon kommer släckten.


Filmen,




Bilder ur filmen,



OCh min  favorit bild på Jonny depp, bakgrundsbild under lång lång tid



grym, grym, grym film






Kommentarer
Postat av: Mattiastomine

Great .Now i can say thank you!

2011-02-21 @ 17:15:30
URL: http://mattiastomine.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0