Har du någongång haft en dröm så verklig att när du vaknar vet du inte vad du ska tro?,

Ja, jag har ju inte lagt ut bilder eller liknande om min och min mors semester. Tror dock inte att det är så kul men vissa kanske vill se så här är några bilder.









Frukost utsikten

Jag och mor gick vilse i stan



Sultanens palats

En av fyra  av de böcker jag läste där nere, mycket bra

morgondopp

morgonpromenad

sen sola, var mest de vi gjorde när vi var där nere,


Dessa sprang runt bland solstolarna, på gräset och i träden,



Och sen tillsaist vard et inväntan på resan hem.


Har så sjukt mycke mer bilder med de flesta liknar varandra eftersom vi inte gjorde så mycke mer än sola, bada, åt mat drack öl och sola och bada. Men hade en jätte skön semester avkopplande och behövade. Men nu är man tillbaka i fucking kalla sverige.
Hellt sjukt va mycket snö det kommer, kom knappt in innan för dörren när jag kom hem. SJUKT. Börjar bara bli jobbigt och inge annat vill ha sommar nu!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0