som ett frågetecken,

Ja, nu är ännu en helg över den har vart mycket bra.

Fredag,
Hade först praktik sen åkte jag och köpte en pizza till mig och Rickard.  SAtt hos han och käkade sen kom folket, de skulle ut på krogen så de var förkrök men eftersom jag skulle upp halv sex dagen efter. Så när festen tog fart så kännde jag att det var dags att åka hem. Men inte hjälp det, somnade ganska sent ändå.
PLockade ner brädan från väggen och nu känns väggen jätte tom.

Lördagen,

Gick upp kvart över fem och gjorde mig i ordning för en dag på brädan i säffsen. KOmmer till bussen precis vid halv sju och Robert är inte där. Vart lite nervös att jag var på fel buss men han kom strax efter han hade varrt och hämtat sin bror.
Dagen var jätte bra, jag var nervös over att åka eftersom jag inte åkt på ett år men efter första åket släppte det.

Men i slutet  så satt jag och väntade på att seg robert skulle knäppa brädan så satt jag och svätte snö på han efter ett tag så tröttnade  han på den hoppa på mig ich n´mulade mig. Självklart skulle jag hämnas igen och så försökte jag hoppa på han tillbaka,  och hade bara ena foten fast och då vred sig hela brädan och det knakade till. OCh sitter nu och kan knappt röra på knät.

Kvällen spenderades hos VD som fylde 20 stort kalas. Hade super kul...



NU ska jag försöka sova skola i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0