love,

Jag har tänkt införa en ny sak på bloggen för skojs skull.
Dagen bästa och sämsta, från måndag - Torsdag och sen helgens bästa och sämsta som kommer upp på Söndagar. Ska se hur jag det går om det blir bra eller inte, det visar sig får bli på prov nu ett tag med början idag.
- Bussen idag lätt!
När jag åkte hem idag så var buss chaufför utöver det vanliga, han körde inte försiktigt för 5öre så var hemma på mindre än en kvart. (vanligt fall kan det ta ca 20 eller mer)
- Dagen har vart ganska bra så var lite svårt men så blev det. Allibalich var lite ledsen i morse när jag kom, inte roligt. Dock så ryckte hon upp sig mot eftermiddagen.  Men stor puss till henne!

Kommentarer
Postat av: Allibalish

Älskar dig så jävla mycket =) STOR PUSS på dig me gumman ! Utan dej o utan tjejerna skulle jag aldrig klara mig själv .. <3 ni är mitt liv..

2010-03-24 @ 20:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0