fyfan va drygt,

Ja, dagen har vart bra.
Men innan jag tragglar igång med det så ska jag berätta om gårdagen och visa lite picks.
Går dagen vart ganska så spåntan, jag och sara beslutar oss typ nio på kvällen för att ikväll ska det festats. Ringde Rickard och drog på för fest med han och hans polare hos Tobbe. As kul spåntan kväll verkligen. Satt där och förfesta, spåra lite gran där ett tag men super!
Sara var nykter och körde oss till stan sedan bar det in på harrys där jag mötte massa folk, trevligt värre.
Bilder från igår,
bjöds på dans,
Men vissa hade svårt att hålla sig på bena,
Åh igen,
kärlek på hög nivå,
Sara skick för kvällen,
hahahaha, vad är felet?
fifi och folk.
Kvällen vart mycket bra.
Nu till vad jag gjort idag, idag vaknade upp inte alls så baiks, jätte skönt!
Gjorde mig i ordning för mitt föredrag jag skulle hålla. Det är att mitt projekt arb är att ajg ska tala inför ungdomar om lite allt möjligt, självförtroeende och självsjänsla, berätta lite om mig, ge tips och råd. SÅ idag skulle jag hålla mitt första föredrag inför olivias tjejgrupp. Det gick jätte bra. Talade i ca en timma sen startade jag en diskution det var super kul. Var inte så nervös innan utan blev det typ efter, fattar inte riktigt varför men.
Det var super ikväll ska jag snart träffa sara så ska vi nog ut och härja så måste fixa mig nu.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0