only those in heaven love you,

Ja, så nu sitter nog större delen av Sverige och kolar på "dating in the dark". Jag hade själv inte sett det förens i går.
Jag har hört så många snacka om det så tänkte det är väl dags att kolla så igår tog jag mig i kragen och kollade på de avsnitt som gått på tv hittills. Och jag måste erkänna att det var super kul.
Man började ju tänka lite hur mycket bryr man sig om utseendet.. egentligen?'
Har man en "viss typ" som man faller för så man inte ger någon annan en chans?
Ja jag tror det mer eller mindre.
Jag tro att jag själv har en viss typ jag "går efter" men samtidigt inte. Kan nog variera mig i smaken ganska mycket ändå. Aja nu börjar jags svammla, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0