ett ord till du inte är värld, tanken på dig får mig att spy,

- Är så sjukt trött på alla som för oväsen. Liksom VAD FAN ÄR PROBLEMET?! Först för en vecka sedan så var det en kille i matsalen som gick runt för sig själv (och så som det såg ut som ingenstans att ta vägen) och lät som en blaning mellan en uggla och ev duva, sen  när man sitter i fucking cafeet för att ta sig en jävla kopp kaffe (första) och det sitter ett gäng och stammar klappar klickar låter i "tack" MITT i caffet va fan är problemet eller när man sitter på lektion själv utan någon man känner med typ tio andra personer och tre pratar för hela klassen och så högt att man inte ens kan höra sina egna. Och när de pratar så högt så eftersom man fucking inte hör sina egna tankar tar det den dubbla tiden att göra klart det man skulle, och om man hunnit klart hade man fått sluta istället för att sitta och vara fucking sur i 1H och 40 min.
Eller när folk säger en sak menar en annan men gör någonting helt annat. Eller när folk säger en sak = snackar illa  om en person sen umgås med den personen.
Eller när folk kallar en för vän men inte ens kan lyfta luren och ringa eller smsa. FUCK U ALL!
Eller när man möter ***************  och ser att ************** ler....
Jag kan mala på om massa saker som hänt i dag.
ASSSÅ jag är så arg att jag vill typ skrika så högt jag bara  kan tills min röst dör  och förhoppningsvis inte kommer tillbaka.  !"#¤%&/()=?@£$€{[]}@!"#¤%&/()=?
Komiskt jag vet att jag skrev för någon dag sen att jag inte har några "problem" i mitt liv, men skulle inte säga att jag har det heller men är bara arg en ilska inombords som kom ut nu efter att hållit den inom mig hela fucking dagen och de senaste två veckorna.
Men nu exploderade det ett telefonsamtal för lite senare.
Ja så känns lite lite lite lite lite bättre nu. Ska ut ta en cigg sova sen.
-  Jag ägde Matilda idag... eller? Nej men vi hade skit kul när vi satt och "plugga" ikapp. Fikan var bra tillsammans med Matilda.
Oj va långt värsta blev men fuck that!
Gå och dö!

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltid bra med mig ;) hahaha

2010-04-01 @ 19:10:28
URL: http://matildalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0