Var beredd på det som skulle komma, var beredd på det som skulle hända, var beredd på det jag skulle känna men inte att det skulle gå så här lågnt,

Dagen har vart mycket bra!!

Började med att jag försov mig till mitt öte med Sara så hon fick plinga på dörren tup massa gånger innan jag riagerade men till sist stormade hon in. Jag fixa till mig sen tog vi en liten tripp till Västerås, ikea och en halv dag på olika varuhus.
När vi körde mot västerås så var det mega kön, fick vänta super länge men med lite flirting med poliserna när vi åkte förbi gjorde  det lite kul.

Började med Ikea där hon inhandlade present till sin moder. Där bjöd hon även mig på en köttebulle tallrik, mycket gått med lite chokladpudding till efterrätt och efter det mådde magen inte bra, alldeles för full men det var det lätt värt.
Efter det insåg vi att klockan inte alls var mycket så hummm.. hur ska vi fördriva tiden. Vi åkte till olika varuhos bla Nisses. Så jävla kul kollade in både det ena och det andra, somamren är fixad efter de vi hittade.

Hem till tråkiga tuna igen, åkte till mig för att fylla magarna med lite kaffe. Sara som sen hade en lektion vid tre körde ner mig till stan där jag mötte söta tillda på WY. Vi satt och fikade och sanckade bajs som vanligt. Efter en fika på ett par timmar så gick vi till Mäster skogs och kollade in min älskade som kommi nu (min balklänning). Jag lovar så snygg.
Henrik och jag kommer vara så snygga på balen. Är så glad att jag ska gå med Henke kunde inte hitta bättre kavaljer. Kommer bli så kul!! Taggad till max
Man Fyfan va dyrt det kommer bli med bal,
- Klänning 3000+ kr
- Underkjol 350kr
- SJälva balen 500kr nu sen tillkommande??
- Väska 200-400kr
- Skor 400-?kr
- Sminkning 500kr
- Håret 0 kr (sådan tur ajg har är att Matilda stälelr upp och fixar mitt hår)
- Övriga tillkommande`??kr

Ja usch men va fan man tar bara studenten en gång ska det göras så ska det göras ordentliget, tycker jag.

Efter balklännings provandet så gick jag och Tilda och kolalde efter kläder och annat till henne i helgen, det är studentfest i Avesta ochd et är tema. Måste vara någonting på P,
Mina förslag.

- Prinsessa
- Pirat
- Pingvin
- Parasit

Jag tyckte personligen de två senare alternativen var bäst men Matilda snackade om Prinsessa eller Pluggis. Tycker inte ni att mina två senare alternativ var bäst? Haha!

NUs ka det ätas och hur kvällen spenderas så är det bara jag och sängen och jhon blund som bestämmt träff.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0