you will see me in your nightdream,

NU är dagen över,
Skolan började halv två så fetaste sov morgonen, skönt. Fter skolan gick jag för att mötta henke och kolla balkläder till han. Men Blev inte riktigt så men. Efter det så vart det en lång fika med sara där vi uppdaterade varandra med de senaste, har ju inte setts på hela helgen.

Nu har jaf beställt min ena studentklänning, den som jag ska ha på kvällen, kommer innom 2-4 dagar SÅÅ spännande. Nu ska jag bara ha en som jags ka ha på dagen. Blir snart tokig, sen skor också dock men det går ganska så lätt. Har hittat ett par som jag älskar som jag nog ska köpa... om de finns kvar nu.

Nu ska jag klippa pappa, puss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0