Det är dags,

Sitter nu i skolan, brevid Johanna som kämpar som en galninge med något arbete men det går tydligen inte riktigt som hon vill. Hehe!
Känns gasnka ruttet att behöva sitta inne en sådan här underbardag, sol och varmt . Vill sätta mig på ett fik med någon hälrlig männsika och bara sanckaskit.

Just nu sitter jag vid datorn och gör allt som jag inte borde göra.  Nu ska vi nog snart gå och äta. Hoppas på god mat är hungrig, trött på att dricka ett glas med vatten till lunch och på sin höjd ta en knäckemacka. Vill äta någonting, men pga av att jag är så fruktansvärt kräsen när det kommer till mat är det inte mycket som min mage tillåter inta magen. Men men vad ska jag göra liksom bara se glad ut och kolla på medans de andra mindrekräsna människorna vräker isig sin mat medans jag sitter och smuttar på mitt vatten.

Nu ska jag gå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0