Det är inget någon av oss valde,

Ja nu är jag hemma igen, åkte till skolan i tron om att vi hade samhäll men sen kom jag på vi har ju religon, snacka om att man är vimsig nu i slutet. Men eftersom vi inte hade så mycket så åkte jag hem för att plugga så ska jag se till att bli klar med skiten. 

Hehe, sitter just nu och överväger att tatuera mig. Men frågan är om man ska göra det nu så här tätt in på sommaren, visserligen så kommer den inte sitta så att den är så mycket i solen men ändå. Har vart velig nu fram och tillbaka hela året, skulle vara kul att göra en men samtidigt så ALLA har nu tattu, så vore att inte vara en i mängden genom att inte göra en men ändå, kul grej och SJUKT sugen haha. Funderat på det så länge ändå. Hehe!

Vad tycker ni?! Hjälp mig att bestämma, beslutsångest pungt, hög nivå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0