det gör ont, men när rösten säger stop så är det stop,

Det är lite halv segt med bloggen ibland när folk inte kommenterar... Men jag ska väl inte säga någonting jag brukar heller inte vara en klippa på att kommentera saker jag heller men men. Jag är fett uttråkad just nu och har vart det större delen av helgen men ändå har helgen vart skön. Men ikväll vill jag fan gö någonting men vad?
Kim sa att han skulle höra v sig men får se om han kommer ihåg det.. Hehe!

Nu sk jag snart duscha har inte gjort det än sen jag kom hem från träningen, har käkat och diskuterat studenten med föräldrarna mina sen sen sanbbis vid datorn men nu så nu ska ja duscha. 

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0