Du är inte bara en del av mitt liv, du är mer än halvamitt liv, Du är ingen hemlighet, du är du är någonting att skydda,

Idag har jag inte orkat blogga men som ni nog kan förstå så vart det jhu mycket igår, min 4liter boxer vin farsvann och några öl till det.

Visst finns det falska männsikro men de människorna brukar jag kuna sortera bort från min närhet men nu har jag missat en och drog en en falsk slyna i mitt liv. Visst är det tråkigt när männsikro utgersig för att vara nått annat. Det är tråkigt när vänner generellt försvinner men när en vän sviker så svider det lite extra.
Jag brukar inte ge folk en andra chans, jag brukar inte förlåta och glömma och bli vän.  Mrn jag har nu gjort det en gång aldrig mer. Men man får ju löära sig en hårda vägen. Nu får det vara nog, lättare att släppa och inte släppa in.


Lägger in bilder från igår förmodligen imorgon eller KANSKE sen näör jag kommer hem. Är nämligen hos jocke nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0