falsk, falskare *********************************, Slyna,

Ja, seg dag fyfan. Somnade på soffan när jag skulle kolla slutet på ett program. Värdo!
Piffa till mig efter min oplanerade powernap, till mormor sen till gårn. Mys mys!
Nu ska det klippas men denna gång nyktert, ska klippa moder jord en snabbis sen om jag hinenr ner till stan så ska jag ta mig en kaffe på mitt nya favorit kafé. Så jävla skönt att något fik i denna stad har kvälls öppet. Älskar och fika det är så mysigt, social och så avkopplande. 
Imorgon blir det film film film, ska kolla på en film som Kim och jag laddade ner i söndags som jag bara har gått och väntat på att få se nu. Mycket roligt!

Nu ska det klippas
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0