fuck you all I´m going solo,

Lugna dagen kan man nog kalla de till delvis allfall. Har inget att säga idag, inte nu allfall. Heheh bloggar senare sådanafall. Sjukt trött. Funderar på att slänga på mig de trachigaste och skönaste kläderna ja har åka till Ika och köpa mig någonting gott, tränade ju igår... HIHI

Fan vad jag fuskar ibland men jag tycker att jag förtjänar det med tanke på att de senaste 72 timmarna minst pratat med de falskaste, äckligaste och skrattretande människorna utan att göra mer än le. Tycker de är bra gjort, men nu bring it on, it was not me who started it!!

För ett par veckor nej inte ens de eller jo men så fick jag rådet var falsk, det går så mycket bättre. Nja, jag vet inte om det är sant. Jag tror på man får de man förtjänar och det förflutna kommer straffa sig i längden. 
Jag kan le och hälsa på  folk som jag egentligen inte gillar, för mig inte falsk, artig, hövlig respekt bara, Jag kan vara i samma rum som någon jag inte gillar så länge jag slipper umgås med skiten, MEN jag kan fan inte vara vän med någon jag inte gillar.
Men det är ju bara jag, jag kan le jag kan andas samma luft men jag kan inte fejka din vän. 

Litet inlägg blev det allafall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0