hiányzol, hamarosan találkozunk! (Fogalmam sincs, ha igaza van, de remélem érted)

Bilder från skolan idag, Alla VAR SÅ ROLIGA!
Panik,
plugg, och slappning,
systuga, vi gör allt på frisör. Matilda kämpar
Kämpar,
Thure kämpar,
funderar,
kämpi,
Jag, BJUDER på den
Papparatzzi




KÄRLEK <3 får jag ta med när jag slutar?

Vårsol, kaffe cigg. Älska balkongen på frisör!

Vi som var helt slut i dag och flummade runt en del,
Sen kom suss, var tvungen att vara seriös,
..... eller?
Saknar dig i skolan <3 Älskade fula vän
3 röda slingor och en mörkare brun i resten av håret. resultat  kolla
verkligheten. Men snyggt tyckte jag det blev

Smygfotta Tilda lite ;)





LYCKA TILL NU ALLA BRUDAR I KLASSEN!
HÅLLER TUMMARNA FÖR ER LÖRDAG, SÖNDAG!


För snart tar vi studenten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0