I might not be perfect but it's so damn close,

ja, det slutade inte som väntat denna kväll men haft en ytterst trevlig kväll med min trogna  följeslagare och en av mina äldsta vänner. Min kära Kamrat Östvik, även känd som bröstvik. Det blev en tur med blien mötte lite folk på vägen här och där och slutade med ett fulle drägg i bilen. Charmtrollet Johan. 

Mycket äventyr kan ske på 3 timmar men inte för att de gjorde de ikväll.
Lite kul var det dock att vi satt och funderade ska vi hem nu, nja kör en sväng för bi krogarna kollar fall det är mycket med folk ute. Och där möter man ju människa efter människa som man känner. Kul kul. Vill ut jag med blir ju lite lite taggad måste jag säga. Det är synd att torsdagar är en sådan dag som jag tvingas vara seriös på. Annars hade man förtärt alkohol flera onsdagar det här året. 

Nu ska jag slå på ett avsnitt vänner och sen krypa ner i sängen och typ dö. Även om kvällen har vart helt underbar och super duper trevlig, så är jag inte på mitt gladaste humör om det beror på pms eller andra omständig heter som jag verkligen inte tänker gå in på här vet jag icke.. fuck that  och hoppas alla sover sött i natt, för jag själv har en massa sömn att ta igen känner jag. PUSS!



Bästa serien NÅGONSIN.. säg inte emot!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0